Αντιμέτωποι με την αδιαφορία της κυβέρνησης βρίσκονται και πάλι οι γιατροί στα ασφυκτικά γεμάτα νοσοκομεία της χώρας, την ώρα που διανύουμε το τέταρτο κύμα της πανδημίας. Σύμφωνα με δηλώσεις του διευθυντή της Πνευμονολογικής κλινικής του Ευαγγελισμού, τόσο η κλινική όσο και η ΜΕΘ Covid του νοσοκομείου είναι γεμάτες. Καθώς δεν υπάρχουν άλλα κενά κρεβάτια, αναγκάζονται συνεχώς να μετατρέπουν τις κλίνες των non-covid κλινικών σε κλίνες αποκλειστικά για covid περιστατικά. Έτσι, αναγκάζονται να μένουν χωρίς νοσηλεία κάθε είδους ασθενείς.

