Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ευαγγελισμός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ευαγγελισμός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2021

ΠΛΗΡΗΣ Η ΜΕΘ COVID ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ

 


Αντιμέτωποι με την αδιαφορία της κυβέρνησης βρίσκονται και πάλι οι γιατροί στα ασφυκτικά γεμάτα νοσοκομεία της χώρας, την ώρα που διανύουμε το τέταρτο κύμα της πανδημίας. Σύμφωνα με δηλώσεις του διευθυντή της Πνευμονολογικής κλινικής του Ευαγγελισμού, τόσο η κλινική όσο και η ΜΕΘ Covid του νοσοκομείου είναι γεμάτες. Καθώς δεν υπάρχουν άλλα κενά κρεβάτια, αναγκάζονται συνεχώς να μετατρέπουν τις κλίνες των non-covid κλινικών σε κλίνες αποκλειστικά για covid περιστατικά. Έτσι, αναγκάζονται να μένουν χωρίς νοσηλεία κάθε είδους ασθενείς.

Παρασκευή 9 Ιουλίου 2021

ΕΙΣΒΟΛΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΣΕ ΜΕΘ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΑΓΑΓΟΥΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ

 


Το μεσημέρι της Τρίτης 6/7, εργαζόμενη στη γραμματεία της ΜΕΘ του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» δέχτηκε αιφνίδια έφοδο από 2 αστυνομικούς με σκοπό να την προσαγάγουν, ύστερα από μηνυτήρια αναφορά που δέχτηκε από συγγενή θύματος επειδή δεν μπορούσε να της παραδώσει τα έγγραφα που χρειαζόταν. Όταν η εργαζόμενη τους εξήγησε πως δεν γίνεται να φύγει ετσιθελικά από τη δουλειά της και πως έχει ανήλικο παιδί το οποίο πρέπει να φροντίσει, οι αστυνομικοί το μετέφρασαν ως αντίσταση και κάλεσαν ως «ενισχύσεις» ακόμα 6 αστυνομικούς για να τη δέσουν πισθάγκωνα με χειροπέδες και να τη μεταφέρουν στο Α.Τ Συντάγματος. Τελικά, μετά από 5 ώρες ατέρμονης ταλαιπωρίας, αφέθηκε ελεύθερη μετά από παρέμβαση του Σωματείου Εργαζομένων Νοσοκομείου Ευαγγελισμός και της ΠΟΕΔΗΝ.